PIU wspólnie z mediami poradnikowymi edukuje potencjalnych klientów ubezpieczycieli

PIU rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną na temat funkcjonowania rynku ubezpieczeń w Polsce. W tym celu PIU nawiązało współpracę z największym i najpopularniejszym krajowym medium poradnikowym – „Panią Domu”.

Współpraca z dwutygodnikiem to cykl materiałów, dotyczących wszystkich sfer rynku ubezpieczeniowego. Każdy z materiałów poświęcony będzie innemu typowi produktów. Pierwszy odcinek, który ukaże się na rynku 7 października, to kompendium wiedzy na temat ubezpieczeń komunikacyjnych. W przygotowaniu są już kolejne odcinki, dotyczące m.in. ubezpieczeń mieszkań, ubezpieczeń zdrowotnych oraz ubezpieczeń na życie (zarówno o charakterze ochronnym jak i inwestycyjnym).

Materiały mają na celu zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą ubezpieczycieli oraz wyjaśnianie najczęstszych wątpliwości związanych z ubezpieczaniem się. Cykl obejmuje także odpowiedzi ekspertów PIU na pytania zadawane przez czytelniczki „Pani Domu”.

PIU przypomina, że edukacja w zakresie ubezpieczeń jest jednym z celów statutowych Izby. Współpraca na tym polu z mediami poradnikowymi ma na celu dotarcie do potencjalnych klientów

zakładów, nie mających dostatecznie dużej wiedzy na temat prawa ubezpieczeniowego oraz produktów dostępnych na polskim rynku. Dwutygodnik „Pani Domu” dociera obecnie do ponad 5 mln czytelniczek.